Bij Bolder Loft streven we naar een premium bezorgservice waarbij we geen schade tolereren. Om ervoor te zorgen dat jouw meubels in perfecte staat bij je aankomen, werken we met onze interne bezorgservice of met gespecialiseerde vervoerders die ervaring hebben met breekbare producten.
### Bezorging van Voorraadproducten Voor producten die op voorraad zijn, bieden we bezorging aan binnen dezelfde week. Je ontvangt tijdige updates over de status van je zending, inclusief een track & trace code zodat je de levering kunt volgen.
### Pre-orders Voor pre-order items geldt het volgende: "Houd er rekening mee dat de verwachte leverdatum kan veranderen door omstandigheden buiten onze controle, zoals verzendvertragingen. Over het algemeen zal de levering niet langer dan drieweken vertraging oplopen.
### Gemiste Leveringen Als je een levering hebt gemist, geen zorgen! Neem zo snel mogelijk contact op met ons customer care team via e-mail op **planning@bolderloft.nl**. Let op: er kunnen kosten in rekening worden gebracht voor herbezorgingen.
### Ophaalmogelijkheid We bieden altijd een gratis optie om jouw meubels op te halen in onze brandstore in Knokke. Andere bezorgkosten worden berekend bij de kassa:
- Voor breekbare producten zoals spiegels liggen de bezorgkosten tussen **€20 - €30**. - Voor grote producten zoals banken liggen de bezorgkosten tussen **€20 - €60**.
We zorgen ervoor dat jouw producten veilig en op tijd bij je aankomen!
Een selectie kiezen resulteert in het geheel verversen van de pagina.
Druk op de spatiebalk en vervolgens op de pijltoetsen om een selectie te maken.
Belasting inbegrepen en verzendkosten worden berekend bij de checkout
 
Een of meer artikelen in je winkelwagen zijn uitgestelde of terugkerende aankopen. Als ik doorga, ga ik akkoord met het opzeggingsbeleid en geef ik je ook toestemming de vermelde prijzen af te schrijven van mijn betaalmethode, op de vermelde frequentie en datums, totdat mijn bestelling is afgehandeld of totdat ik, indien toegestaan, opzeg.