CONTACT US

Meeste gestelde vragen

  • Ja, het is mogelijk om uw bestelling af te halen bij ons magazijn. Ons adres is:
    Postelweg 10, 5531 MV Bladel.

    Daarnaast kunt u op afspraak een product komen bekijken. Houd er rekening mee dat het een magazijn is en geen showroom. We adviseren u om vooraf contact met ons op te nemen via hello@bolderloft.nl om een afspraak te maken. Wij helpen u graag verder!

  • Ja, het is mogelijk om achteraf te betalen met Klarna voor producten die op voorraad zijn.

    Dit komt doordat Klarna de betaling binnen 30 dagen na aankoop vraagt.

    Voor pre-orders en op maat gemaakte (made to order) producten, die langere levertijden hebben dan Klarna toestaat, bieden wij een flexibele oplossing.

    Je kunt ervoor kiezen om in 3 termijnen te betalen via Klarna of iDEAL in3 (speciaal voor Nederlandse klanten).

    Deze betaaloptie zorgt ervoor dat je jouw bestelling eenvoudig en gespreid kunt betalen, zonder dat je hoeft te wachten tot de producten geleverd zijn.

  • Als je nog geen trackinginformatie hebt ontvangen, is jouw product nog niet bij de vervoerder.

    Dit kan betekenen dat je een pre-order product hebt, wat je kunt herkennen aan de vermelding "(pre-order)" bij je bestelling.

    Op de productpagina staat de levertijd per product vermeld.

  • Wij streven ernaar om alle pre-orders binnen 6-8 weken aan de vervoerder mee te geven, zodat jij snel van je nieuwe items kunt genieten.

    Bekijk deze pagina om de status van je bestelling te volgen Order status


    Als je bestelling nog geen status heeft op de pagina en je deze meer dan 7 dagen geleden hebt geplaatst, verzoeken we je vriendelijk om contact op te nemen met onze planningafdeling. Stuur in dat geval een e-mail naar planning@bolderloft.nl. Vermeld in je bericht duidelijk je bestelnummer en eventuele aanvullende informatie, zodat we je zo snel mogelijk kunnen helpen.

    Bedankt voor je geduld en begrip!

  • Je ontvangt een paar dagen van tevoren een trackingnummer van de vervoerder.

    Mocht je niet thuis zijn op de leverdag, dan kun je met de vervoerder een nieuwe afspraak inplannen.

  • Als jouw product op voorraad is, kun je binnen 2 weken na ontvangst van het product annuleren.

    Heb je gekozen voor een pre-order, dan kun je deze annuleren.


    Bij annulering rekenen wij 50% annuleringskosten, omdat we het product speciaal voor jou in productie hebben genomen.

  • Ja, je kunt een pre-order ruilen binnen 7 dagen. Dit is geen probleem.

    Na 7 dagen mag je nog steeds ruilen, maar dan wordt het een nieuwe pre-order, wat betekent dat de levertijd weer vanaf het begin begint.

  • Als je geen ordernummer hebt, stuur dan een e-mail naar hello@bolderloft.nl met je naam, woonplaats en het adres waarmee je de bestelling hebt geplaatst. Op basis van deze gegevens kunnen we je ordernummer voor je opzoeken en dit met je delen.

    Bedankt voor je medewerking!

  • Als je per ongeluk verkeerde gegevens hebt ingevuld, kun je dit eenvoudig corrigeren. Stuur een e-mail naar hello@bolderloft.nl met je ordernummer en geef duidelijk aan welke gegevens aangepast moeten worden. Wij zorgen er dan voor dat alles correct wordt verwerkt.

    Bedankt voor je bericht!

  • We begrijpen dat het soms lastig kan zijn om annuleringskosten te accepteren. Bij Bolder Loft streven we ernaar om onze voorwaarden zo transparant en eerlijk mogelijk te maken. De annuleringskosten zijn bedoeld om de kosten te dekken die wij al hebben gemaakt, zoals reserveringen, administratie en productievoorbereidingen.

Adres

Kastanjelaan 1-405
5616LH Eindhoven
The Netherlands

CHamber of commerce (Kamer van koophandel)

91325900
Hybrid Rebel

Contact

De huidige verwachte reactietijd is 3 werkdagen. We begrijpen dat je graag snel een antwoord wilt en doen ons uiterste best om je bericht zo snel mogelijk te beantwoorden. Bedankt voor je geduld!